Rebranding BZ WBK na jesieni. Koszt to 60-70 mln zł

BZ WBK zmieni się na Santander Bank Polska na jesieni tego roku, po wpisie do KRS. Koszty rebrandingu to 60-70 mln zł. – poinformował prezes BZ WBK Michał Gajewski podczas dzisiejszej konferencji prasowej.

„Mamy już wszystkie zgody na rebranding. Koszty to 60-70 mln zł i będą koncentrowały się na tym roku. Proces planujemy rozpocząć na jesieni, po wpisie do KRS” – powiedział Gajewski podczas spotkania z dziennikarzami.

Wskazał, że trwają już prace w kwestii zmian systemowych, kolorystyki, wizualizacji i innych aktywności marketingowych.

„Jesteśmy przekonani, że ta zmiana nam pomoże. Jest oparta o silną międzynarodową markę. Zmiany będą bezbolesne dla klientów, a oferta ma się poprawić” – wskazał Gajewski.

Pod koniec kwietnia Gajewski informował, że koszty rebrandingu na Santander Bank Polska będą rozłożone na dwa lata.
Akcjonariusze BZ WBK w połowie maja br. przyjęli uchwałę w sprawie zmiany nazwy banku na Santander Bank Polska oraz zmiany siedziby rejestrowej na Warszawę. Zmiana nazwy na Santander Bank Polska stanowi etap rozpoczętego pod koniec marca br. globalnego projektu unowocześnienia marki we wszystkich krajach, w których działa Grupa Santander.

źródło: IBSnews
fot. Piotr Małecki (Bloomberg)

Tags:
0 Komentarzy

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?