Nowa twarz cyfrowego buntownika. Alior Bank wystartował z kampanią

Nowa kampania digitalowa Alior Banku ruszyła. Na tapecie nowa bankowość internetowa i mobilna. Tym razem bank postawił na wyraziste kolory i dynamikę, szczególnie angażując użytkowników mediów społecznościowych. Pierwszy spot przedstawia elastyczność nowego systemu, czyli jedną z jego głównych cech, zobrazowanych jako gimnastyczka. Krótkie i dynamiczne filmy publikowane będą głównie na Facebooku, Twitterze i Instagramie, zwiększając tym samym zaangażowanie wśród użytkowników mediów społecznościowych.

Wygoda, swoboda i elastyczność
Agencja PZL, we współpracy z krakowskim studiem Film Poland Productions tym razem postawiła na zupełnie nowe, krótkie formaty z elementem zaskoczenia. Nowa bankowość ma być kojarzona przede wszystkim z wygodą, swobodą i elastycznością, co przedstawiają najnowsze materiały video. Teaser, który pojawił się w sieci jednocześnie z pierwszym spotem z cyklu, sugeruje, że przed internautami jeszcze co najmniej trzy filmy o kolejnych korzyściach nowej bankowości.

Nowości dla klientów
Nowa kampania zbiega się w czasie z udostępnieniem w bankowości internetowej i mobilnej kolejnych funkcji. Użytkownicy systemu Android mogą teraz logować się bezpiecznie za pomocą odcisku palca, tym samym dołączając do użytkowników urządzeń z system iOS, którzy już od dłuższego czasu mogą korzystać z Touch ID i Face ID. Klienci posiadający urządzenie z systemem Android/iOS z odpowiednim czytnikiem mogą bezpiecznie nie tylko logować się do aplikacji, ale również za pomocą biometrii dokonywać autoryzacji przelewów.

źródło: Alior Bank

Tags:

Facebook

Zaloguj się używając swojego loginu i hasła

Nie pamiętasz hasła ?